Piotr Dziedzic Fotografia

Temat: Licowka kosmetyczna
proszę przeczytać uważnie co napisałem wyżej.większość uważa założenie licówki na martwy ząb za błąd,ale nie wszyscy..
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=358



Temat: Prosze o porade
Mam jednego martwego zeba i on juz dawno zczernial, wtedy dentysta nalozyl na niego cos takiego jakby porcelane i uformowal to juz na moim zebie( mysle ze nie jest to licowka). Tak czy inaczej on rozni sie od pozostalych a poza tym dziaslo z niego opadlo i widac cos czarnego przy kosci. Stosuje najlepsze pasty, dbam o higiene, oczyszczam zeby regularnie z kamienia, ale to nie pomaga. Co ja mam z tym zrobic. czy moge zalozyc licowke. A co z tym problemem przy kosci, jak ukryc to czarne miejce. Czy mozna operacyjnie opciagnac dziaslo na zeba. Ile to wszystko kosztuje?
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=2405


Temat: Licówki ? warto czy nie pomóżcie
Witam Już od dłuższego czasu zastanawiam sie nad założeniem licówek. mój problem polega na tym że mam brzydki kolor szkliwa co podobno wynika z tego że w dzieciństwie przyjmowałąm mnóstwo leków nie wiem o jakie konkretnie chodzi ale to one mi tak zniszczyły zęby i trochę plomb...I dlatego chciałabym zastosować na wszystkie swoje zabkli licówki w celu poprawy koloru i lepszego komfortu psychicznego. Czy ktoś z Państwa miał poprwiane całe uzębienie tymi cudeńkami i jakie jest Państwa...
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=7036


Temat: Wybielić martwy ząb...
Ale przed założeniem licówek na zęby martwe i przebarwione powinno się je wybielić.Resorpcja może się pojawić ale jest to bardzo rzadkie zjawisko ,przynajmniej ja się z nim jeszcze nie spotkałam w mojej praktyce mimo ,iż wybieliłam już trochę martwych zębów.
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=10088


Temat: Koszt licowek porcelanowych i ich trwalosc ??
witam mam takie pytanie, ile kosztuje zalozenie licowek porcelanowych na gorne jedynki aby zmniejszyc szczeline miedzy nimi ok 3 mm, i jak dlugo moga one wytrzymyc, bo jestem przed podjeciem decyzji zalozenia licowek i chcialbym wiedziec o nich jak najwiecej. O a tak przy okzaji chcialbym sie spytac o to jesli bym chcial zalozyc aparat to ile mniej wiecej musialbym go nosic ?? Z gory dziekuje za pomoc )
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=3715


Temat: Korygowanie zgryzu za pomoca licówki?
w pełni się zgadzam z przedmówcą. wszelkiego rodzaju licówki czy korony prostujące zęby nie rozwiązują problemu wady zgryzu i jej złego wpływu na zęby. nie raz zdarzyło mi się usuwać licówki, by przywrócić pierwotny wymiar zębów i by móc je prawidłowo ustawić. po wyleczeniu wady zgryzu konieczne było ponowne założenie licówek, bo szkliwo po pierwszej ingerencji protetycznej było już naruszone. niepotrzebne wydatki, których można było uniknąć decydując się od razu na leczenie orto.
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=3284


Temat: Licówki porcelanowe- b.prosze o radę.
czy grubosc licowki ma wpływ na jej trwalosc? na jedynkach mam korony porcelanowe, jasne... dwojki sa zdecydowanie ciemniejsze i bardziej cofniete (ale zdrowe). czy dobrym pomyslem jest zalozenie licowek porcelanowych na dwojki (w celu skorygowania ksztaltu i koloru)?
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=2147


Temat: Licówka czy koronka??????
Kilka ładych lat temu miałam leczoną lewą,górną jedynkę kanałowo i teraz zaczyna ona ciemnieć.Lekarz powiedział mi po leczeniu,że ściemnieje i pewnie trzeba będzie założyć koronę,nawet pogodziłam się z tą myślą,ale właśnie przeczytałam,że na taki martwy ząb można założyc licówkę!!To w końcu jak to jest????????Mało tego słyszałam,że martwe,odbarwione zęby da się jakoś wybielać.Jak sobie poradzić z ciemniejącym zębem?Wolałabym,aby korona była ostatecznością!!!Jeżeli ktoś wie co z tym najlepiej zrobić,to proszę o radę i może jakiś namiar na dobrego lekarza w Warszawie.Z góry dzekuję!
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=636


Temat: LICOWKI CZY NIE
wlasnie wymieniam porcelanowe dwojki gorne a tu przy tym dentysta doradzil mi zalozenie licowek na jedynki gorne, bo sa z obu stron poleczone, zywe i proste. Czy powinnam zmienic tylko porcelany, tak jak planowalam i zmienic wypelnienia w jedynkach... tak jak milam zamiar czy moze licowki? Mam juz zle doswiadczenie z koronami dwojkami wiec boje sie jeszcze do tego dolozyc licowki. czy powinnam zostawic to na ostatecznosc, kiedy ludzie maja silne przebarwienia lub przerwy miedzy zebami. Prosze o szczegoly bo z dentystami nie mozna sie...
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=2224


Temat: Operacje Plastyczne
...dużo i rozwlekle... Co prawda rodzina mi młotami pneumatycznymi wybija z głowy ten pomysł, ale ja cały czas myslę.... Co prawda mój Książę Małżonek twierdzi, że mi to niepotrzebne, ale..... Gdy widziałam jak z szarej gąski powstaje - w bólu to fakt - piękny łabędź to aż mi się serce ściska... Tez tak chcę... Nawet zrobiłam listę zabiegów jakie bym u siebie widziała..... 1. Liposukcja 2. Plastyka ust 3. Operacja oczu 4. Założenie licówek 5. Modelowanie łydek 6. Powiększenie piersi - o jeden rozmiar 7. Korekcja płatków usznych i jeszcze kilka drobiazgów.... aha, zanim się wypowiecie obejrzyjcie moją fotkę która gdzies tutaj na tym forum sobie jest.... dopiero wtedy wydajcie werdykt
Źródło: linuxpl.com/~ebooki/viewtopic.php?t=3464


Temat: Licówki ? warto czy nie pomóżcie
Po jakim czasie przebarwiły Ci się te licówki z kompozytu ? Ja chcę założyć licówke na górną 2kę dlatego zależy mi żeby ładnie dopasować kolor.
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=7036


Temat: Pytanie.....zgryz?
...do twarzy. Wygląda to tak jakby z jednej strony była wyżej i zęby po jednej stronie są krótsze( to był powód mojej wizyty) kreseczka między jedynkami nie jest symetrycznie do twarzy tylko jakby lekko bokiem, widać to najbardziej jak mam otworzoną buzię, jak się usmiecham. Pani Dr protetyk u której byłam ( chciałam licówki) powiedziała że zęby są ustawione prawidłowo, ale jest jakaś wada kosmetyczna, ona tego nie wie bo nie jest orto, ale że założenie licówek tylko uwydatni to że zęby sa krótsze po jednej stronie i nie sa proste na tle twarzy. Orto powiedziała mi że to nie zęby tylko szczeką jest taka a zęby rosną prosto......Czy spotkaliscie się z czymś takim? Czy to mozliwe, czy poprostu powinnam iść do innego ortodonty? Ogólnie planuje leczenie protetyczne, bo nie podoba mi się kształt zębów, bo się starły, więc planuje licówki....ale przed chce się upewnić co tam...
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=11704


Temat: licówki czy koronki? Wasze doświadczenia
a..i co to jest to endo żywego zęba, na czym polega i jaki jest średnio koszt. w czym to pomaga, czy nie bezpieczniej jest założyc licówkę?
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=3571


Temat: Szpara
Ja proponowalbym ci zalozenie licowek porcelanowych, musisz poszukac dobrego ortodonty albo stomatologa i sie nim skonsultowac, bo oni pomoga ci wachowa wiedza
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=3639


Temat: prosze o pomoc w związku z porcelaną
wg mnie lepiej miec swoje zęby, przyjaciółka pewnie naoogladał się programów typu ekstremalne metamorfozy i to co nigdy jej nie przeszkadzało nagle zaczeło jej przeszkadzac, wiem po sobie nagle moje dodat uważane przez mnie zeby za jasne stały się żółte i krzywe......jesli ma bardzo zniszczony ząb to moze sobie na niego zalozyć licówke, albo koronke, własnych zebów nigdy bym nie oszlifowała, gdybym nie musiała, korony porcelanowe trzeba po ok. 10 latach wymienic na nowe, kto wie czy wtedy bedzie ją na to stać, bo sa kosztowne, zreszta taki oszflifowany zab moze się pod korona psuć, jesli bedzie malutka szczelina, natura jest najlepsza i najpiekniejsza, jesli nie trzeba to naprawde nie warto jej poprawiać, pozdrawiam
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=8537


Temat: Ladnie sie usmiechajac, prosze o pomoc:)
Witam wszystkich! Chcialabym na urodziny swojej mamie zasponsorowac nowy usmiech. nie usmiecha sie od dlugiego czasu, przez krzywy zgryz zgryzla sobie zęby, poza tym z boku odpadla jej zrobiona juz dawno, metalowa korona. Wszystko wyglada fatalnie. Prosze o porade co nalezy zrobic? Czy licowki w jej wypadku moglyby sie sprawdzic? Czy po prostu korona? Bardzo mnie interesuje rowniez ile kosztuje zalozenie licowek albo korony, chcialabym byc przygotowana u dentysty na przyblizona cene. Bardzo prosze o pomoc. Dziekuje z gory:)
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=2689


Temat: Ponownie licówki, pytajcie zanim cokolwiek zrobicie
...o różnych właściwościach - najczęściej im lepszy tym droższy. Nie wiadomo jaki masz zastosowany w twojej licówce. Niestety, ze względu na uwarunkowania ludzkie lekarze starają się oszczędzać i nie kupują tych drogich. Ale NAJWAŻNIEJSZA jest różnica w sposobie wykonania i na to bym położył nacisk. Nie myśl sobie, że jeżeli założysz licówki z porcelany to one nie ulegną uszkodzeniu. Wprost przecinie, właśnie nieumiejętne założenie licówki spowodować może odprysk, próchnicę wtórną. przebarwienia. Licówki porcelanowe przykleja się na kompozyt (!!!!). Może nastąpić złe przygotowanie powierzchni zęba lub złe przygotowanie pow. licówki od spodu. Istnieje duży problem z dostosowaniem do zgryzu - jeżeli licówka jeat źle dostosowana to też odpryśnie. Dotyczy to wsystkich rodzajów licówek. Przy odgryzaniu kanapki wytwarzasz nacisk na siekacze...
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=397


Temat: Poodłamywane i pokruszone zęby / Dorobienie kawałka zęba
znjaoma doklejala pol jedynki gdyz jej sie zlamala. mozna doklejic albo zalozyc licowke. wszystko zalezy od tego jak duzy jest ubytek.
Źródło: stalyparat.fora.pl/a/a,417.html


Temat: Licowka kosmetyczna
napisałem wyraźnie wyżej,albo założyć licówkę albo wymienić wypełnienia.nie rozstrzygam co należy zrobić,o tym co będzie robione decyduje pacjent i lekarz,osobie trzeciej trudno się wypowiadać czy robić czy nie.wspominałem tylko o trudnościach technicznych w postaci koloru i to wszystko.a jeśli chodzi o licówkę i żywy ząb,to wyobraź sobie że ząb marwy jest przeciwskazaniem do licówek./według większości autorów publikacji o licówkach/zakłada się...
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=358


Temat: "Licówki ceramiczne zamiast aparatu ortodontycznego&quo
w jednej z kobiecych gazet czytalam jakis czas temu i ogladalam zdjecia gwiazd, ktorzy zafundowali sobie licowki. Sa pokazane zdjecia, na ktorych ich zeby sa w kiepskim stanie i pozniej zdjecia po zalozeniu licowek
Źródło: stalyparat.fora.pl/a/a,875.html


Temat: Diastema 0,5 mm z powodu wrodzonego braku dwójki
Panie doktorze, ja mam podobny problem; przerwe miedzy dwoma jedynkami. Zdecydowalam sie na zalozenie licowek na 2 jedynki. Mam przerwe okolo 3mm, prosze mi powiedziec czy
Źródło: forum.dentonet.pl/viewtopic.php?t=7716


© 2009 Piotr Dziedzic Fotografia - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates