Piotr Dziedzic Fotografia

Temat: Witam serdecznie
tez juz pare postów dodałam i nie przedstawiolam sie wybaczcie mi otóż urodziłam się w Sztumie i mieszkam tu od 17 lat historia sztumu interesuje sie od 4 klasy szkoly podstawowej :) obecnie ucze sie w liceum w Gdańsku więc przez rok szkolny jestem zawalona nauka i przyjeżdzam tylko do domu na weekendy a teraz mam wiecej czasu wiec oddam go mojemu ukochanemu miasteczku
Źródło: marienburg.pl/viewtopic.php?t=18



Temat: Informatyka w szkole
Hm, ja trafiłem chyba do najlepszego liceum w Gdańsku jezeli chodzi o informatyke. W pierwszej klasie na początku jak jeszcze wiekszosc nie znala zadnego jezyka programowania, algorytmy byly w excelu. Jak ktos nie znal Excela to byl odsylany do Google'a W pierwszej klasie jeszcze byl Ansi C i pod koniec php. Teraz dalej jest php. Z rzeczy ktore beda to programowanie okienkowe, calkiem mozliwe ze z wykorzystaniem WinForms (czy jak to sie nazywa), wczesniej byl Borland. W trzej klasie sa sieci i...
Źródło: forum.php.pl/index.php?showtopic=54064


Temat: "Nasza" minister
...na Naszej-klasie? Absolwenci liceum, które zakładałam, choćby moja synowa, bardzo żywo się tym interesują, więc mimo że się nie zalogowałam, to podpatruję czasem ich dyskusje i wiem, że się szukają. Natomiast z moimi znajomymi z liceum jestem w kontakcie bez portalu. Spotykamy się co kilka lat, dobrze się ze sobą czujemy, mamy swoje telefony i e-maile. Jak pani patrzy po latach na swoją szkołę? Mam dobre wspomnienia z VIII liceum w Gdańsku, gdzie chodziłam do bardzo dobrej klasy matematyczno-fizycznej. Zaprzyjaźniłam się później ze swoją matematyczką, która doradzała mi w wielu momentach kariery zawodowej. I szkoła była sielanką? Nie było tak sielankowo. Pamiętam grudzień 1970 roku, kiedy to w mojej podstawówce w klasie niemal po połowie było dzieci stoczniowców i milicjantów, i te konflikty były przenoszone do klasy. A nauczyciele...
Źródło: dobrynauczyciel.fora.pl/a/a,98.html


Temat: Motoryzacyjna Blabla pogaduchy zmotoryzowanych :)
Po przeczytaniu kilku Twoich postów, nie ma znaczenia jaki numerek masz w niku, i tak każdy uważa Ciebie za błazna. Pytałeś wszystkich użytkowników forum? Jak nie, to nie podawaj fałszywych informacji. Nie ma czego, filozofowie tacy jak ty nigdy niczego nie osiągnęli. Trochę młody jestem, więc ciężko o większe osiągnięcia. Na razie zdałem maturę z najlepszym wynikiem w klasie i czwartym w najlepszym liceum w Gdańsku, więc zawsze coś. Będę się kształcił na inżyniera, więc filozof będzie ze mnie żaden.
Źródło: forum.pclab.pl/index.php?showtopic=339523


Temat: Nauka Tańców Dawnych w Gdańsku
Witam, od najbliższej środy zaczynamy kolejny semestr treningów tańca dawnego, połączonych z naborem do zespołu. Wszystkich chętnych zapraszamy w środy, od 17:00 do Sali WT w II Liceum w Gdańsku (Gdańsk Wrzeszcz, ul. Jana Pestalozziego 7). Koszt uczestnictwa to 10 zł miesięcznie. Pozdrawiam i zapraszam! Blondi Zespół Tańca Dawnego "Chastelana" chastelana.republika.pl
Źródło: pomorskabrac.fora.pl/a/a,142.html


Temat: Liczba pkt.
ZDECYDOWANIE nie narzekam na poziom angielskiego [Napisała ta, co do Topolówki przyszła na poziomie elementary, a wrzucili ją do upper-intermediate i nie za bardzo ogarnia]. Co do rekrutacji - szkołę wybrałam na kilka dni przed końcem terminu składania papierów z powodów typowo osobistych i prywatnych; a że musiałam mieć argument dla rodziców, coby się z domu wyprowadzić, musiałam wybrać Topolówkę, jako rzekomo najlepsze liceum w Gdańsku - że niby teortycznie mam tu lepsze szanse do rozwoju W każdym razie zdziwiłam się, jak przeczytałam, że ludzie myślą o liceum w II klasie gimnazjum. Ja wtedy mówiłam tylko: "Byle nie mat-fiz, byle nie mat-fiz!". Nie wspomnę, gdzie wylądowałam
Źródło: topolowka.pl/forum/viewtopic.php?t=2680


Temat: Giertych Ministrem....
...trochę dziwne jest w takim kontekście użycie słowa partner, ale niech pozostanie). Nie można nas pominąć? Czyżby? A rurociąg?! O debiliźmie Giertycha najlepiej świadczy fakt, ze ma nadzieje, ze podwyżkami zjedna sobie nauczycieli. Musi ich bardzo cenić, skoro twierdzi, ze są tak pazerni i że stawiają pieniądze ponad stan edukacji w Polsce. Tu Cię zaskoczę. Osobiście słyszałam wypowiedź jednej z nauczycielek, o dziwo bardzo dobrego liceum w Gdańsku, na temat podwyżek za wychowawstwo. Podnieca się tym, że wcześniej z (piszę ogólnie, nie pamiętam dokładnie) 50 zł ścięli jej do 30, a teraz od nowego roku dostała 70, gdy tylko wszedł nowy rząd. ja bym sie nie zdziwiła, gdyby w końcu było u nas tak tragicznie, że doszloby do interwencji zbrojnej obcych państw, tak jak to było w iraku "żeby ratować lud". IV rozbiór Polski? 211 lat przerwy od IIIgo, 88 od uzyskania...
Źródło: forum-muzyczne.net/index.php?showtopic=74712


Temat: Ulubiony przedmiot
A ja się dowiedziałam, ze w najlepszym liceum w Gdańsku jest kierunek humanistyczno - prawniczy i chyba tam pójdę.
Źródło: museonline.fora.pl/a/a,336.html


Temat: Nauka Tańców Dawnych w Gdańsku
Witam, wszystkich chętnych zapraszam na treningi tańca dawnego, które od najbliższego tygodnia odbywać się będą regularnie co poniedziałek, od 16:30, w Sali WT II Liceum w Gdańsku (Gdańsk Wrzeszcz, ul. Jana Pestalozziego 7; 5 minut piechotą od stacji SKM Gdańsk-Wrzeszcz). Koszt uczestnictwa to 10 zł miesięcznie. Pozdrawiam, Blondi Zespół Tańca Dawnego "Chastelana" chastelana.republika.pl
Źródło: pomorskabrac.fora.pl/a/a,142.html


Temat: Najgorsze liceum w Gdańsku
...badania naukowe w gdańskich szkołach. O ile nie trudno o rankingi najlepszych liceów, o tyle w przypadku najgorszych sprawa jest dosyć trudna. Wiem, że pozostaje kwestia kryteriów, ja jednak jestem ciekaw waszych opinii. Bardzo proszę o Wasze opinie na ten temat. Czy podział na kiepskie i dobre szkoły pokrywa się z podziałem na lepsze i gorsze dzielnice? Jakie jest Waszym zdaniem kryterium kiepskiej szkoły? No ale główne pytanie to jakie jest najgorsze liceum w Gdańsku ewentualnie w 3mieście. Z góry dziękuję za pomoc!
Źródło: forum.szkola.net/viewtopic.php?t=3797


Temat: POZNAJMY SIE
Jestem Ania. Chodzę do liceum w Gdańsku, do 1 klasy - mat-fiz Trenuję judo od paru lat... I to chyba wszystko o mnie
Źródło: bloodhunger.fora.pl/a/a,377.html


Temat: Dzień otwart Topolówki - relacje, opinie i zdjęcia
Pod koniec drugiej wojny światowej w budynku szkolnym znajdował się radziecki szpital wojskowy, a w sali gimnastycznej stajnia. Dzięki temu budynek ocalał, mimo iż okoliczne domy zostały zniszczone. Jednak wkrótce po zakończeniu działań wojennych, pomimo fatalnego stanu, braku oświetlenia, ogrzewania, a nawet szyb w oknach, już 1 listopada 1945 r. szkoła rozpoczęła pracę jako III Państwowe Gimnazjum i Liceum w Gdańsku. (...) Żeby uzasadnić nazwę, przy ulicy prowadzącej do szkoły uczniowie zasadzili dziewięć topoli, zakopując pod każdą zalakowaną butelkę z listą samorządu klasowego. W tych czasach szkoła słynęła z dyscypliny i porządku. Spóźnienia były karane grzywną i przejściem przez gabinet dyrektora. http://topolowka.pl/index.php?p=historia
Źródło: topolowka.pl/forum/viewtopic.php?t=2769


Temat: Po wyprawie inwentaryzacyjnej LM na Podlasie
Drzwi do skarbca? Z zewnątrz wyglądają jak wejście do schronu w IX Liceum w Gdańsku z lat 50-tych.
Źródło: fortyfikacje.net/forum/viewtopic.php?t=1136


Temat: KS DAMIS WARSZAWA
tak, ale tez jest to jakas metoda. Cos na wzor SMSu czy nawet liceum w Gdansku, gdzie tez jest sporo zawodnikow z zewnatrz.
Źródło: forumhokejowe.pl/viewtopic.php?t=107


Temat: Promocje nie dla Polaków :)
...roznym, o czym to swiadczy, ze system wychowania w Polsce jest do doopy, czy o moim glupim wybryku.(Nie zaluje, nie lubie alkoholu, nie mialo to wplywu na moje zycie ) Do jakich w takim razie szkol chodzili, jak "nie do najlepszych", co to byla za mlodziez, bo moze z resocjalizacja jakas sie spotkalas. Czy to byly wymiany szkolne czy jakis oboz, bo z tego co piszesz to wymiany, a potem jacys wasi podopieczni,jakby oboz, inaczej to wyglada, bo kolega z innego liceum w Gdansku takie wymiany mial i nie bylo takiej mozliwosci, jeden dzieciak u jednej rodziny, wychowawca tez u jakiejs rodziny. Uczniowie musieli byc dobrzy, zeby na wymiane pojechac. Jezeli chodzi o zwiedzajacych niemcow na Wegrzech, czy ktos z Was znal niemiecki i dokladnie rozumial ich rozmowe, bo niemcy sa halasliwi, a ich jezyk potrafi ucho draznic, i jezeli ktos sie smieje, a my nie rozumiemy z czego, mamy wrazenie, ze z nas lub ze z tego czego sie...
Źródło: maluchy.pl/forum/index.php?showtopic=40644


Temat: UHKS Mazowsze Warszawa
w koncu jakas pozytywna wiadomosc... ludzie do gry na pewno sie znajda, chociazby z Gdanska i Torunia. Ci, ktorzy nie zmieszcza sie do skladow, z checie pograja w I lidze i zdobeda nowe doswiadczenia... poza tym teraz liceum w Gdansku skonczylo kilku rodowitych warszawiakow (Ludwiniak, Mlynarczyk, Maryniak, Kosobucki) i z pewnoscia powroca do stolicy.... powodzenia i do zobaczenia na meczach ze Stoczniowcem II
Źródło: forumhokejowe.pl/viewtopic.php?t=767


Temat: Dobre liceum w Gdańsku
Szukam dobrego liceum w gdańsku. Jaką szkołą polecacie?
Źródło: forum.szkola.net/viewtopic.php?t=1932


Temat: Elo Czyli Jakie Liceum Wybrac
Przez całą podstawówkę mówiłam, że nie pójdę do mojego liceum. Miało opinie stresującego, nauczyciele podobno wredni i generalnie - masakra. Jednak okazało się, iż było to wtedy jedyne liceum w Gdańsku z fajnym profilem humanistycznym (autorska klasa, rozszerzony polski, angielski i historia). I nie żałuję. Mimo, że cisnęli mnie z chemii, matmy i fizyki, miałam okazję poznać moją polonistkę, nauczyć się wielu interesujących rzeczy, robić coś, co mnie pasjonowało. A i miałam blisko do domu - przejść przez jedną ulicę. A opinię, że po humanie nic się nie umie, stworzyły wredne matfizy
Źródło: antidotum.org/index.php?showtopic=14420


Temat: Nasze Zdjęcia
...znajomych SPIDI lub MARDER. Ponieważ w sieci i na serwerach występuję zawsze pod tym samym nickiem i avatarem, może mnie ktoś spotkał? W M&M gram od tak dawnych czasów, że nie pamiętam swojej piewszej partii. Zawsze wsiąkałem całym sobą w czarno-biały klimat jej obrazków. Uwielbiam te teksty... słowem, to moja ulubiona gra, która uważam za coś naprawdę wyjątkowego w historii fantastyki. Mam 18 lat, kończę II rok humanistyki w liceum w Gdańsku. Słucham metalu, rocka, ale też muzyki z gier, filmowej, klasycznej. Ulubione kapele to Nightwish, Therion, Sabaton, Iron Maiden, Artrosis. Książki: Sapkowski, Pilipiuk, Bradley... ogólnie fantastyka. Gry: Serious Sam, Thief, Wolfenstein, Myth. Filmy: Das Boot, Shrek, Stalingrad, Indiana Jones. Planszówki, karcianki, RPG: Magia i Miecz, Cytadela, Dungeons & Dragons. Hobby: modelarsto, militaria, historia...
Źródło: gamekeeper.offnet.pl/forum/viewtopic.php?t=520


Temat: Lans w LO
U mnie w szkole lans jest, ale to dlatego, ze taki rejon, ze do szkoly chodza dzieciaki bogate i w wielu przypadkach rozpuszczone. Przy tym ten lans nie godzi w biedniejszych, bo ich zwyczajnie jest malo / nie ma wcale. Natomiast rozmawialam ostatnio z moimi znajomymi z Gdanska - jedna chodzi do najlepszego liceum w Gdansku i mowi, ze o ile inne szkoly uznaja szkole za lansiarska (dobre slowo?) o tyle ona sama nigdy tego nie odczula, a nie jest typem Mam-Wszystko. Natomiast jest jeszcze Liceum Autonomiczne w Gdansku i tutaj sprawa jest zamknieta wg mojej znajomej - lans, lans, lans. Ale tam chodza tylko bogate dzieciaki, wiec nikomu w szkole to nie przeszkadza ;p
Źródło: girlstown.fora.pl/a/a,6991.html


Temat: Członkowie.
...co do metod jakie stosował Nicki. W 2004 założył Partię Liberalną, która dostała się do Sejmu I kadencji. Przez krótki okres działał w koalizji z chadeckim TORD-em, później obie partie połączyły się wraz z nacjonalistycznym NFWT w Unię Liberałów i Prawicy, której przewodniczy. Mikołaj Kropliński - ur. w 1969 roku w Przejazdowie w dzisiejszej Trepanii, syn Izabeli i Stanisława. Ukończył szkołę podstawową i liceum w Gdańsku i studia historyczne w Poznaniu. Do lat dziewięćdziesiątych niezainteresowany polityką, dopiero w roku 2000 wstąpił do Stronnictwa Apolitycznego. W wojnie jednodniowej z PROND stracił lewą rękę. W roku 2004 M. Kropliński został członkiem Partii Liberalnej. Frakcja chadecka: Żanklod Jawamdam - urodził się w Kielcach 1 sierpnia 1965 roku. Od początku swojej działalności politycznej związany...
Źródło: trepania.jun.pl/viewtopic.php?t=205


© 2009 Piotr Dziedzic Fotografia - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates